24.12.11

Bronzer - Chocolate soleil - Too Faced

טוב אני לא טובה בלבקר מוצרי איפור, לא מבינה בדקויות. ואין לי יותר מידי בין מה להשוות. אבל.. 
Bronzer - Chocolate soleil - Too Faced
ברונזר נקנה בניו יורק, פשוט לא יכולתי לעמוד בריח שלו-שוקולד חלב ומתוק (מפתיעה שעדיין לא אכלתי אותו).  על הפנים הוא בצבע שוקולד בהיר ולא כתום. המרקם שלו מאוד נעים . למרות שאם אני לא טועה בהתחלה הוא היה טיפה יותר רך. עכשיו הוא טיפה התייבש אבל עדיין נמרח יפה(אם אני מצליחה לשים אותו במקום הנכון:)
והתמונות ..(= 1000 מילה לא?)

תודה 
אינה

תגובה 1:

  1. לפי התכונות שכתבת עושה רושם מעולה, לא סתם קראו למוצג טו פייסד, אמלי יש לו 2 נקודות (מתוך 2)

    האם יצא לך להיתקל בברונזר השוקולד של בורז'ואה?
    http://iefrati.blogspot.com/2011/09/delice-de-poudre.html
    אודה ולא אבוש, קניתי אותו בשל מראהו, נראה ומריח כמו שוקולד. יש לי שריטה כזו. קונה גם לפי הקנקן לא רק מה שיש בו
    לא משתמשת בברונזרים, אולי מעט להצללות.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...