24.2.12

Iron Butterfly


הדרך ללק המט השחור עוברת דרך לקים אחרים בהם אני נתקלת במהלך המסע. הפעם לק "כמעט שחור" ומט - Iron Butterfly מהקולקציה Metal Chic של Orly. בהתחלה באמת חשבתי שזהו לק שחור, עד שמרחתי וראיתי שמדובר בלק אפור מטלי שימרי - למרות שהוא לגמרי מט. יש בו נצנציםממש ממש קטנים. חוץ מזה שהלק בצבע מעניין וכייפי, מדובר בלק שנמרח  בקלות ובצורה אחידה (למרות שעל לק הבסיס הוא התקשה להמרח, אבל אולי כי לא חיכיתי ליבוש סופי).
ישנו דבר נוסף שהדהים אותי בלק הזה-קצב הייבוש שלו פשוט פנטסטי. עוד לפני שסיימתי למרוח את היד השניה, היד הראשונה שלי היתה כבר כמעט יבשה. אין כמוני שיכולה להעריך את תכונה הזו.
מבחינתי גם המחיר שווה את זה (24 שח אחרי הנחה) שזה הגבול העליון של תקציב שלי עבור לק. 

אני עדיין אמשיך לחפש את הלק השחור, אבל אין ספק שהתגלית הפרפרית הזאת היתה מאוד נחמדה. 
אהבתם? הגיבו! שתפו אותי במה שחשבתם :)

3 תגובות:

  1. לק מדליק לגמרי, אמנם לא תחליף לשחור מאט הקלאסי ההורס אבל יפה בפני עצמו, בכל זאת הוא מאט סוויד.

    השבמחק
  2. המרקם שלו משדרג אותו להפלא, מאט אני פחות אוהבת. זה מיוחד במינו.
    הצילום יפה.

    הרובוט הזה חייב ללכת

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...