4.3.12

צריך ללבוש משהו בחורף

החלטתי שהבלוג שלי יכול מדי פעם לסטות מתחום האיפור ואכתוב בו מפעם לפעם על הרכישות האופנתיות שלי. המרחק ביני לבין הפשניסטיות כגודל הרצון שלי להתלבש טוב מול שנאת קניית הבגדים. כן כן, בטח תגידו שכל בחורה אוהבת קניות - אז זהו, שלא! אני שונאת קניות! אולי זה בא מזה שאין מספיק בגדים במידה שלי (אני לא בחורה קטנה), אולי זה בגלל שהמבחר בחנויות משתק אותי, מחוסר החלטיות שלי ,אולי עצלנות או קמצנות שלי. גם אסור לשכוח את חוסר הזמן והמוזיקה המעצבנת בחנויות. כל אלו הביאו אותי לכךשבמהלך כל החורף לא קניתי כלום. בסוף העונה, כאשר נמאס לי להסתובב בסווצרטים והנעליים נרטבו מכל גשם קטן והרצועה של התיק נקרעה, החלטתי - אני חייבת לקנות בגדים!! סוף העונה זה הזמן!

טוב, אחרי כמה גיחות לחנויות הצלחתי לקנות כמה דברים, שאותם אני מציגה לכן:
1. ג'קט טריקו 2X אחד בצבע חום אחד ועוד אחד בצבע אפור של  Seventeen 
עלה120שח במבצע לכל אחת  (על התווית המקורית כתוב 540 שח נראה לי מחיר אסטרונומי לפריט הזה).
2. תיק של לי קופר (החנות בגבעתיים בחיסול מלאי) 80 שח. מאוד נוח כי יש בו 2 כיסים גדולים כך שבקלות  נכנסת גם קופסת האוכל וגם כל השטויות שמסביב.
3. נעליים של Lady Comfort - ניסיתי למצא משהו עם עקב נמוך ונוח. לצערי עדיין לא מצאתי את הנעל המושלמת אבל היא אכן מאוד נוחה. אולי העקב טיפה גבוה להסתובבות יום יומית. טוב, אולי פשוט שכחתי איך הולכים על עקבים( או שאולי אף פעם לא למדתי)
4. שלוש צעיפים של hoodies ב100 שח - החלטתי שאת הסבתאתיות של הג'קטים צריך לרענן באיזה צבעוניות. הבד של הצעיפים האלו היה כל כך נעים. החלטתי לקנות: אפור כי הוא נייטרלי ובהיר, סגול כי הוא מדגיש את העיניים הירוקות שלי וירוק כי אני הכי אוהבת צבע ירוק.
טוב מקווה שלא שיעממתי אותכן בפריטים היום יומיים האלו. לא היתי קוראת להם שיא האופנה אבל זו ההתחלה לארון קצת יותר מגוון ואלגנטי . 
אולי יום אחד אתחיל להנות מהקניות ... 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...