17.3.12

יער איטלקי

לפני יומיים היתה לי הרגשה של אביב. איתו גם בא החשק לעשות איזה איפור יותר קייצי וצבעוני. נזכרתי בסט צלליות שרכשתי בנסיעה שלי לספרד לפני כחצי שנה, שם גיליתי את המותג KIKO. זהו מותג איטלקי חדש יחסית (15 שנה) שנמכר ברוב אירופה במחירים שפויים, לטעמי. היו שם מלא דברים שרציתי לקנות אבל בסוף קניתי רק את סט הצלליות - Hyperreal Green Wood, מסקרה , 2 לקים , ומסיר איפור.
אז היום אני עושה איפור על בסיס הסט  Hyperreal Green Wood שמורכב מ-4 צלליות מאוד פיגמנטיות ומבריקות.
הבחורתו היתה מאוד מהירה כי אני נמשכת לכל דבר ירוק כחתול לשמנת.


1. ירוק - אמרלד- טורכיזי - מבריק מאוד , פיגמנטי מאוד
2. ירוק כהה מאוד - קצת צבע בקבוקי עם ניצנוצים דקים ועדינים
3. אפור כהה מאוד, עם ניצנוץ ירוק וורדרד - מתקבל כמשהו חום-אפור-זהוב
4. בהיר צהבהב- צבע שמפיין - שמנת - מבריק אבל עדין


אני עושה פוסט שלבים בפעם הראשונה ולא מתיימרת להיות מומחית, ממש ממש לא - אני לא מאפרת, בקושי מתאפרת חובבת. כאן אני מציגה את השלבים שעשיתי, אולי מישהי תקבל השראה או תלמד ממה שאני כבר יודעת. אבל הדרך עוד ארוכה לקראת האיפור המושלם.

מתחילים מהמראה הטבעי. או ויי... 

טוב, הפעם התחלתי במייקאפ - Double Wear Light של Estee Lauder. אני מורחת כמה נקודות על הפנים ומורחת את הכל עם מברשת F80 סיגמה (זאת מברשת סינטתית ומאוד צפופה, כיף למרוח איתה מייקאפ). כמו כן, שמתי קצת קונסילר מתחת לעייניים ובנקודות מעצבנות שדורשות יחס מיוחד.
פעם, כאשר היתי שמה צללית אחרי כמה שעות היא היתה מצטברת בכפל. אחרי גילוי הפרמייר לעיניים התופעה הזאת נשכחה. אני משתמשת ב-Urban Decay Eyeshadow Primer Potion - אני מורחת אותו על כל העפעף עם אצבעות.
בגלל שרציתי להדגיש את הצללית הירוקה התחלתי במריחת עיפרון ג'מבו של ניקס- NYX Jambo - Milk, עליו כל צללית נראית יותר בהירה ומודגשת (אפשר גם להשתמש בגמבו כבסיס ללא פרמייר, זה מאריך את העמידות של כל צללית). בדרך כלל אני מציירת עם עיפרון על העפעף ומורחת גם עם אצבעות.
התחלתי בהנחת הצללית הירוקה כל כל העפעף, אני עושה את זה עם מברשת E55 של סיגמה- דחוסה, שטוחה, הנחה נעשת ע"י טפיחות על העפעף. הצלליות של קיקו מאוד פיגמנטית, מנצנצת ונמרחת בקלות . את הצבע השני, אפור עם גוון ירקרק, אני מניחה בפינה החיצונית של קפל העין  ועם מברשת E45  (מברשת טישטוש אבל עם קצה יותר דק) ומטשטשת את הצללית בתוך הכפל. 
על העפעף העליון בצד החיצוני אני מניחה את הצללית השלישית שהיא הכהה בינהן. אני מטשטשת אותה טוב טוב, כך שהמעבר יהיה חלק. בונה מין זווית כלפי חוץ.
זה הזמן להבין ששכחתי לסדר את הגבות. הגבות שלי מאוד שונות אחת מהשניה ודי דלילות, לכן אני משלימה אותן ע"י צללית. רכשתי סט צלליות מאוד חמוד וזול - Brow Fix Kit - של Milani - הצללית היא יחסית בהירה ומתקבל מראה טבעי (אני מקווה). על העצם מתחת לגבה אני מניחה צללית רביעית מתוך הסט. אני מורחת אותה תחת הגבה ומטשטשת איתה את הגבול של צללית מספר 2. בנוסף, אני מניחה טיפה ממנה בקצה הפנימי של העין עם מברשת דקה. 
גם בקו הריסים התחתון אני מניחה את הצללית ירוקה בהירה בחצי הפנימי וצללית כהה בחצי החיצוני יותר. 
בשלב האיליינר, השתמשתי באיליינר ג'יל - בובי בראון עם מברשת דקה וזויתית, ציירתי פס לא דק מידי. גם בפס המים התחון מרחתי איליינר .
סיימתי את איפור העיניים כרגיל עם מסקרה - הפעם השתמשתי Maybelline - Volum Express The Falsies (מבצע חיסול). אין ספק שמסקרה זה אחד הדברים שהכי משנים את העין.
הצללתי קצת את פנים ע"י ברונזר Guerlain Terracotta Collection - Poudre Bronzante Hydratante Haute Tenue שרכשתי לא מזמן .אני מניחה אותו תחת עצם הלחי, קצת בצידי המצח ועל קו הלסת.
כדי לעשות קצת קונטרה לירוק שמתי סומק עדין ורדרד על הלחיים. השתמשתי בסומק  קרמי של NYX - Cream Blush - Rouge. מאוד בעדינות כי אני תמיד מרגישה ליצנית אם יש לי סומק. שמתי גם טיפה של הסומק הקרמי הזה על השפתיים.
אני מאמינה שברגע שיש דגש על העייניים השפתיים אמורות להיות יותר נייטרליות והפוך.
בזה סיימתי את האיפור האביבי שלי

באור אחר, ע"י צלם הבית שלי (שלא ממש אוהב לצלם)


שולחן שאחרי: 

ואו זה היה ארוך, מקווה שזה לא שיעמם אותכן יותר מידי. רישמו לי, האם אהבתן? האם בכלל מעניין אתכן פוסט בסגנון הזה  והאם תרצו עוד?

ביי
אינה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...