10.4.12

פוסט תיאטרלי


לפני כשבוע וחצי הייתי בהצגה בתיאטרון גשר- דון ז'ואן (אני מאוד אוהבת הצגות). זו היא הזדמנות מצויינת להתנסות באיפור ערב טיפה בולט יותר, מעושן  וסקסי בהתאם להצגה שאליה הלכתי. בגלל שהיה לי קצת יותר זמן החלטתי לצלם שלבי איפור. מתחילים עם פנים נקיות די שוקיסטיות...


1. במקרים מיוחדים (כאשר אני רוצה גימור חלק יותר של העור) אני מתחילה בפרמייר לפנים - L'oreal Studio Secrets Smoothing Resurfacing Primer - (כרגיל למדתי את זה מבלוגים של בנות אחרות) פרמייר אמור להכין את העור לקראת מייקאפ. קניתי אותו במיוחד כי אני תמיד מרגישה שהנקבוביות שלי גדולות מאוד וזה אכן מכסה אותן ועושה את האור הרבה יותר  אחיד וחלק. אני שמה אותו בעיקר על האף ומסביבו, על הלחיים והסנטר.

2. מייקאפ - Liquid - Estee Lauder - Double Wear LIGHT Foundation מספר 2.0 , מורחת אותו עם מברשת F80 של סיגמה.


עיניים: היה לי חשק למראה מעושן - מט (אני בכלל אוהבת צלליות מט).
3. הנחתי צללית מס' 339 של אינגלוט (צללית עפורה בהירה במרקם מט) על כל העפעף עם מברשת E55.


4. בחצי העפעף החיצוני הנחתי צללית אפורה כהה יותר מס' - 376 (כנ"ל של אינגלוט) ובפינה של העין הנחתי את 63 שהיא כהה מאוד כמעט שחורה.
5. טישטשתי את כל הצבעים עם מברשת 224 של MAC (מברשת מק היחידה שיש לי) יש לי גם את הE25 מוקטנת של סיגמה שלדעתי עושה אותה עבודה. 

6. נזכרתי שלא סידרתי את הגבות (המאוד בעיתיות שלי), האמת שאני מרגישה שעדיין לא מצאתי את הדרך האולטימטיבית שלי לטפל בהן. כרגע אני מסרקת אותן עם מברשת כמו של מסקרה ואז עם מברשת דקה ממלאת אותן קצת עם צללית חומה בהירה מסט ה- Brow Fix החמוד שרכשתי. יש בו גם צללית בהירה שימרית אותה אני מניחה מתחת לגבה בחלק החיצוני (כדי שהגבות יראו קצת יותר גבוהות). הטיפול  הנכון בגבות עוד לפני... למי שיש המלצות מוזמנות לכתוב לי (תודה). 


8. עם מברשת דקה (ללא שם נראה לי באיזה חנות ב-5 ש"ח)  הנחתי קצת צבע אפור כהה על קו הריסים התחתון.
9. אי-ליינר Maybelline - Eyestudio Lasting Drama Gel Eyeliner עם מברשת דקה אלכסונית (של ספורה).


10. מסקרה של KIKA - למברשת יש מבנה מאוד מיוחד היא די קצרה ואובלית. היא נוחה לי להנחה (נקנתה בברצלונה).


11. ניקיתי את כל אבקת הצלליות שנפלה לי מתחת לעיניים והנחתי קונסילר  MAC- Pro Longwear Concealer
עם מברשת P82 של סיגמה.
12. זהו, עם העיניים סיימתי - לחייך!


13. ברונזר - Chocolate soleil - Too Faced כדי לתת קצת גוון שזוף והצללה לפנים. ברונזר מניחים בשקעה, מתחת לקו הלחי, בצידי הפנים ליד קו השער ולא לשכוח קו הלסת.


14. נסיים עם שפתיים. בדרך כלל אני משתמשת בצבעים יותר ניודיים, אבל הפעם הלכתי על משהו יותר נועז: התחלתי לתחום את השפתיים עם עיפרון של KIKO בצבע מאוד נייטרלי 501. סיימתי עם מוצר שאני מאוד אוהבת  - SOFT MATTE LIP CREAM - של NYX בצבע AMSTERDAM. זהו סוג של אודם-גלוס במרקם מט (אולי ארשום על זה סקירה בפוסט נפרד מתישהו).


דון ז'ואן, המפתה הגדול של כל הזמנים... אני מוכנה!


לסיום: הצגה היתה נחמדה עם תפאורה מאוד יפה ומעניינת - אבל אין ספק שאני לא מתחברת להצגות עם סאשה דמידוב. משהו מפריע לי בפומפוזיות שלו. ההצגה בגדול לא היתה רעה אבל המסר שלה לא מדבר אלי. אבל לכו להצגות!

ואו, מקווה שזה לא היה לכן ארוך מדי. כתבו לי, האם סוג של פוסטים כאלו מעניינים או מייגעים אתכן?

ביי ביי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...