15.7.12

עוד קצת לקים קיקיים (KIKO)



עבר כבר יותר מחודש מאז הטיול האטלקי שלי ולא עמדתי בהבטחתי לעלות את הפוסט בהקדם :( .
אני מתנצלת, אך מלאכת מריחת לק +צילומים לקחה יותר ממה שחשבתי. אך נעבור לרביעיה קיקית כפי שהבטחתי- בזמן שהותי באיטליה היה מבצע לכל הלקים(כמעט) 2.5 יורו ללק, ככה שהפיתוי היה גדול, אבל החלטתי להתמקד רק בלקים מיוחדים.

כבר מזמן רציתי להתנסות בלקים מגנטיים (בארץ, הלקים המגנטיים שנתקלתי בהם היו בצבעים מזעזעים). לפיכך נקנו 2 לקים עם 2 צורות מגנט: פסים וכוכב.

הראשון הוא בצבע כחול - 705 Emerald Turquoise (מתקבלים פסים כסופים).
הצבע אחרי המיגנוט נראה יפה וזה מאוד הזכיר לי את הטקסטורה של אבן עין החתול . לדעתי די מיוחד.



לק השני הוא בצבע יין - סגול - 703 Wine Red
התרשמות הכללית שלי מהלקים מגנטיים היא שזה גימיק נחמד ומרענן אך דורש סבלנות.
1. צריך לנסות לקרב את המגנט כמה שיותר קרוב אל הציפורן במהירות האפשרית אחרי המריחה. אבל גם להזהר לא לגעת בטעות בציפורן כדי לא למרוח את הלק.
2. אם עושים 2 שכבות של הלק אז את המיגנוט יש לעשות רק על השיכבה השניה.
3. טופ מעל לק המגנטי הורס ומטשטש את הפסים
(לקים אחרים לא ניסיתי ככה שהנקודות האלו מתייחסות רק ללקים הללו)



 לק השלישי שלא הצלחתי להשאיר בחנות אף שמחירו היה גבוה מהאחרים הוא הלק הדואכרומטי ירוק עם תת גוון כחול -וקצת זהב- 396 Bright Peacock . קשה לצלם אותו כדי שתוכלו להבין את שינוי הצבע שלו, והאמת היא שהוא יותר ירוק מכחול אבל בזוויות מסויימות הוא אכן מחליף צבעים. אני מאוד אוהבת את הצבע הזה, הוא נמרח מאוד טוב ובשתי שכבות מגיעים למראה אטום וחלק.



הלק הרביעי נקנה במיוחד בשביל העבודה שלי . זהו צבע הלוגו של החברה בה אני עובדת. אז מה אתן אומרות? רעל? תמיד היתה לי משיכה לירוקים.. זהו לק קרמי ונמרח חלק ונוח.



בגדול כל כך נהנתי להיות בטוסקנה - צילמתי המון ומקווה שמתישהו יהיה לי זמן לעלות תמונות משם לבלוג היצירתי שלי.


האם אתן ניסיתן לקים מגנטיים? מה הטיפים שלכן לשיפור איכות המיגנוט וההטבעה? ספרו לי. כי אני מרגישה שיש לי מקום לשיפור.

ביי ביי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...